👶در مورد شکم تصمیم گیرنده اصلی باید خود کودک باشد.
تاریخ درج :
1405/4/6
👶در مورد شکم تصمیم گیرنده اصلی باید خود کودک باشد.
بگذارید کودک خود تصمیم بگیرد چقدر میخواهد بخورد.
هرگز کودکتان را وادار به خوردن نکنید
هیچگاه او تهدید نکنید و با او در مورد غذا معامله نکنید.
وظیفه شما به عنوان پدر و مادر این هست که چه زمانی و کجا و چه نوع ماده غذایی را به کودک ارائه بدهید .
پس فقط نوع غذا ،زمان غذا و مکان غذا وظیفه والدین هست .
و این وظیفه بچه ها است که چه مقدار میخوان بخورن و اینکه دوست دارند اون زمان اون غذا را بخورن یا نه.
دکتر مریم نوائی:مشاور تخصصی تغذیه کودک